Головна > Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання


Гарантійний термін експлуатації на всі моделі світильників складає 5 років з дати продажу. При відсутності в гарантійному талоні відмітки про продаж гарантійний термін обчислюється з дати виготовлення.

У разі виходу з ладу світильника не з вини споживача (при дотриманні всіх умов експлуатації, транспортування, зберігання та монтажу, зазначених в керівництві з експлуатації) протягом гарантійного строку споживач має право на безкоштовний ремонт чи заміну виробу.

Висновок про те, чи не були порушені умови експлуатації та чи підлягає виріб під гарантійні зобов’язання виробника, споживач отримає після проведення безкоштовної експертизи підприємством протягом 3 робочих днів з моменту отримання світильника. При поверненні споживачем світильника в офісі підприємства за технічної можливості експертиза може бути проведена невідкладно.

Споживач має право на безкоштовний обмін чи повернення товару протягом 14 днів з моменту придбання, за дотриманням наступних умов:
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, порушень цілісності корпусу та розсіювача);
  • товар повністю укомплектований;
  • не порушена цілісність упаковки;
  • збережено маркування підприємства-виробника.
Для повернення товару в офісі підприємства споживачеві необхідно мати з собою:
  • гарантійний талон та розрахунковий документ, що підтверджує придбання товару;
  • документ, що посвідчує особу;
  • товар в упаковці.
При поверненні товару «Новою Поштою» необхідно до світильника вкласти гарантійний талон з розрахунковим документом, що підтверджує придбання товару, та надіслати відправлення за рахунок отримувача за наступними реквізитами:
  • отримувач: «НВ Контингент» (код ЄДРПОУ 13304470)
  • відділення «Нової Пошти» №7 у м. Вінниця
  • контактний телефон: +380 50 771-03-23
Для запиту на гарантійне повернення чи обмін товару заповніть, будь ласка, форму за посиланням: Оформлення повернення товару.